Home / Daily Paper / Modi 2.0: Oath taking ceremony- All you need to know

Modi 2.0: Oath taking ceremony- All you need to know

Modi 2.0: Oath taking ceremony- All you need to know



رپورٹوں کے مطابق، 20 مئی کو وزیر اعظم کے طور پر، بی جے پی کے پارلیمانی چیئرمین نریندر مودی نے 

2019 لوک سبھا انتخابات میں بی جے پی کی بے حد کامیابی جیت لی.

مقام:

اس تقریب کو صبح 7 بجے خانہ گھر میں لے جائے گا. صدر رام ناتھ کوانڈن کی جانب سے حلف لینے کی تقریب کا انتظام کیا جائے گا. یہ چوتھائی بار ہو گا کہ وزیراعلی نے شاہ رخ خان پر قبضہ کر لیا – ٹی کے سائز کا راستہ جسے مرکزی دروازے سے مرکزی عمارت کی طرف جاتا ہے.

ڈاربر ہال میں روایتی طور پر تقریب ہوتی ہے.

1 999 میں چندر شکر تھا جس کا پہلا وزیر اعظم بن گیا تھا. اٹل بہاری واجپئی نے یہاں 1998 میں حلف لیا.

مودی کو مئی 2014 میں وزیر اعظم کے طور پر 5 ہزار میل مہمانوں نے شرکت کی تقریب میں حاضری میں سارک ممالک کے سربراہوں کے ساتھ پیشگی طور پر تبدیل کر دیا تھا.

مہمان کی فہرست:

سیاسی رہنماؤں سے کھلاڑیوں اور فلم اسٹاروں میں، 6000 مہمانوں کی ریکارڈ تعداد میں نریندر مودی کی قسمت کی تقریب میں شرکت کی جا سکتی ہے.

14 ریاستوں کے سربراہ، مختلف ممالک کے سفیر، عوامی دانشوروں، سیاسی سرگرمیوں، فلم اسٹار اور مشہور شخصیات تقریب میں شرکت کریں گے. اقتصادی ٹائمز کے مطابق – قومی اور علاقائی جماعتوں کے رہنماؤں کو اہم سینئر سیاست دانوں کے طور پر مدعو کیا گیا ہے.

بیمسٹیک کے رہنماؤں (ملٹی سیکرٹری ٹیکنیکل اینڈ معاون تعاون کے لئے بیل کے بنگال انیشی ایٹو) بنگلہ دیش، میانمر، سری لنکا، تھائی لینڈ، نیپال اور بھوٹان شامل ہیں، قسمت میں تقریب کے لئے مدعو کیا گیا ہے.

ایک وزارت خارجہ کے ترجمان نے آج نیوز کو بتایا کہ مندرجہ ذیل غیر ملکی رہنما نے ان کی شرکت کی تصدیق کی ہے کہ وزیر اعظم کی قسمت میں تقریب کی تقریب میں:

بنگلہ دیش کے صدر عبد عبدالحمید

سری لنکا کے صدر میتریپلاالا سیریسینا

یوآن مائننٹ، میانمار کے صدر

ہننا ماریشیس کے وزیر اعظم پراندنڈ کمار جگگناوت

نیپال کے وزیر اعظم آر ٹی کے پی پی شرما اولی

ڈاکٹر لوئی شیرنگ، بھوٹان کے وزیر اعظم

گرسڈا بوونچچ، تھائی لینڈ کے خصوصی سفیر

بنگلہ دیش کے وزیراعظم شیخ حسینہ نے دوسری بار پھر وزیر اعظم نریندر مودی کی قسمت کی تقریب کی یاد دلائی ہوگی کیونکہ وہ ایک تین غیر ملکی دورے پر ہوں گے.

حکومت نے کرغزستان کے صدر اور شنگھائی تعاون تنظیم کی تنظیم سوورو بائی جین بیکوف اور ماریشس کے وزیر پرویندر کمار جگناوت کو بھی ایونٹ کے لئے مدعو کیا ہے. دونوں رہنماؤں نے ان کی شرکت کی تصدیق کی ہے.

مدعو کئے جانے والے ممبروں کی فہرست میں جے ڈی (ایس) کے رہنما اور کرنٹکا کے وزیر اعلی ایچ ڈی کمارسوامی، تملناڈو کے وزیر اعلی ایڈیپپیڈی کی پالنسوامی، اے پی پی رہنما اور دلی وزیراعلی اروند کیجریوال، یو ایس آر کانگریس پارٹی کے صدر اور وزیر اعلی نامزد Y.S. جگن موہن ریڈی اور تلنگانہ کے وزیر اعلی کے چندرشریف راؤ بھی تقریب میں شرکت کرنے کی توقع رکھتے ہیں.

کئی میڈیا رپورٹس کے مطابق، یو پی اے کے چیئرمین سونیا گاندھی نریندر مودی کی قسمت کی تقریب میں شرکت کریں گی.

بدھ کو مغربی بنگال کے وزیر اعلی ممتا بنرجی نے اعلان کیا کہ وہ وزیراعظم نریندر مودی کی قسمت کی تقریب میں شرکت نہیں کرے گی “جمہوریت کا جشن منانے کا موقع”.

اداکارہ بنے ہوئے سیاست دان کمال ہسان اور راجینکیت بھی اس تقریب میں شامل ہونے کی توقع رکھتے ہیں.

صنعت کار، کھلاڑیوں اور فلم اسٹار:

ذرائع کے مطابق، صنعت کے بڑے بڑے مکی جیسے مکیش امبانی، گوتم ادانی اور رتن تاٹا کو بھی دعوت دی گئی ہے. بزنس کے اعزاز اجے پیرل، جان چیمبرز اور بل گیٹس نے بھی تقریب کے لئے دعوت نامہ بڑھایا ہے. ذرائع کے مطابق، آئی ایم ایف کے منیجنگ ڈائریکٹر اور چیف جسٹس کریسین لینارڈ نے بھی مدعو کیا ہے.

ذرائع کے مطابق، سابق اسپریٹر پی ٹی اوشا، کرکٹرز راہول ڈرید، انیل کمبل، جاگگل سریناتھ، ہارمنٹن سنگھ، بیڈمنٹن اککا ساین نیلو، بیڈمنٹن کوچ کوچللا گوپچند اور جمناسٹ ڈپرا کرمرمر اس تقریب میں شرکت کرنے والے کھیلوں کی شخصیتوں میں شامل ہیں.

کننگہ راناوت سمیت کئی فلم اسٹار، شاہ رخ خان، سنجے بھسانالی اور کرن جوہر بھی مدعو کیے گئے ہیں.

تاہم، ان دعوتوں پر کوئی تصدیق نہیں تھی جنہوں نے اپنی موجودگی کی تصدیق کی ہے.

کھانے کی فہرست:

رپورٹس کے مطابق، بشمان نے 7 بجے کی تقریب کے بعد اعلی چائے کے علاوہ دورہ شدہ ڈومینٹریوں کے لئے ایک رات کے کھانے کے لئے ایک رات کا کھانا فراہم کرے گا.

جبکہ اعلی چائے سمبوس سے راجبگج اور نیبو ٹارٹس سے لے کر سبزی کرایہ کی خدمت کرے گی، رات کے کھانے میں سبزیوں اور غیر سبزیوں کی کھیت شامل ہوگی.

صدر کے باورچی خانے نے اس بات پر غور کیا ہے کہ بہت سے دور دراز دورے والے ممالک بھارت سے مشرق وسطی میں ہیں جن کا کھانا عام طور پر بہت امیر یا بھاری نہیں ہے، اور واقعہ کا وقت ان کے مقامی وقت کے مقابلے میں واقع ہونے کے بجائے ان کے لئے دیر سے کھانا بنائے گا.

دستخط ‘ڈال رایسینا’، جو رات کے کھانے کا اشارہ کرے گا، پہلے سے ہی پکایا جا رہا ہے. راولپنڈی Bhavantakes کی اپنی خاصیت کا کھانا پکانے کے 48 گھنٹوں اور منگل کو رات کے عمل کا آغاز ہوا.

About admin

Check Also

Prize Bond 40000 New Darw In Faisalabad Open And First Single First Single le lo

Prize Bond 40000 New Darw In Faisalabad Open And First Single First Single le lo …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *